Blog2020-08-03T10:33:49+02:00

AKTUALNOŚCI

Automatyzacja procesów szansą dla firm w czasie COVID-19

Obecna sytuacja na krajowym, jak i międzynarodowym rynku wywołana koronawirusem wymaga od przedsiębiorstw przemodelowania myślenia. Nowe technologie pomagają w zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom, a także wspierają działanie biznesu w tym trudnym czasie. Jako [...]

Pomagamy przetrwać czas pandemii

Pomagamy przetrwać czas pandemii Wachlarz produktów oferowanych przez naszą firmę w ostatnich miesiącach znacznie się rozszerzył. Wykorzystujemy nowe technologie, aby pomóc firmom i ich pracownikom zaadaptować się do nowych warunków podyktowanych pandemią koronawirusa. [...]

SOLIX laureatem prestiżowego rankingu „Diamenty Forbesa 2020”

Po raz kolejny zostaliśmy docenieni przez miesięcznik „Forbes”, otrzymując tytuł laureata rankingu „Diamenty Forbesa” Co roku magazyn „Forbes” tworzy zestawienie najlepiej rozwijających się polskich firm. SOLIX znalazł się w gronie laureatów już po [...]

SOLIX na międzynarodowych targach Retail Show 2019!

Odwiedź nasze stoisko E06 (20/21.11.19., Warszawa Expo XXI) – i poczuj na własnej skórze, jak nowoczesne technologie mogą aktywizować klienta w Twoim punkcie sprzedaży! Sprzęty badające i reagujące na zachowania klientów. Inteligentne technologie [...]

Digital Signage w Social Media

Siła mediów społecznościowych w budowaniu marki jest obecnie nie do przecenienia. Portale social media jak Twitter, Facebook czy Instagram pozwalają tworzyć silne więzi z odbiorcami i użytkownikami marki, zaś z drugiej strony umożliwiają pokazanie pracy [...]

Jak można zarabiać na Digital Signage?

Dużą popularność rozwiązania Digital Signage znajdują w obszarze szeroko rozumianego marketingu. Mogą bowiem stanowić źródło przychodów, jeżeli zostaną umiejętnie wykorzystane. Pokaźnych rozmiarów monitory z systemami zarządzania treścią pozwalają na wyświetlanie różnego rodzaju reklam. Dlatego ekrany [...]

Analityka klienta w handlu

W sercu każdego biznesu opartego na relacji kupno-sprzedaż, a więc na handlu, jest klient. Firmy obserwują jego zachowanie i prowadzą analizy, aby jak najlepiej dopasować swoją strategię. Stosują analitykę zachowań klienta (tzw. customer intelligence), która [...]

Interaktywne szkoły

Praca nad interaktywną szkołą ma na celu stworzenie miejsca przyjaznego nauce, zarówno dla uczniów, jak i kadry pedagogicznej. Rozwiązania multimedialne Digital Signage pozwalają zaaranżować przestrzeń szkolną w sposób angażujący uwagę oraz zachęcający do aktywności. Z [...]

Grywalizacja

W ciągu ostatnich lat wiele firm decyduje się na zastosowanie tzw. grywalizacji lub gamifikacji w elektronicznej komunikacji wizualnej między firmą a Klientem, jak też wewnątrz firmy między współpracownikami. Wynika to po pierwsze z obniżenia [...]