Digital Signage a ekologia

//Digital Signage a ekologia

Digital Signage a ekologia

2018-07-26T10:48:26+00:00 Lipiec 26th, 2018|Categories: digital signage|

Monitory reklamowe większości z nas nie kojarzą się z ekologią. Przy decyzji o zakupie myślimy głównie o tym jaki ma rozmiar, czy wystarczająco jasno świeci, a czasem jak dużo energii zużywa dany monitor. Wystarczy jednak spojrzeć na ten produkt w inny sposób, a zobaczymy jak w rzeczywistości Digital  Signage wpływa na ekologię.

Nowoczesne monitory reklamowe przede wszystkim nie zużywają dużo energii elektrycznej. Wyposażone są w specjalne energooszczędne diody. Producenci monitorów starają się jak najbardziej dbać o środowisko zgodnie z obowiązującymi dyrektywami. Wiele urządzeń wykonywanych jest z materiałów pochodzących z recyklingu. Monitory reklamowe zastępują tradycyjne ulotki, plakaty, do których wytworzenia potrzebny jest niewątpliwie papier. Treści na monitorach mogą być zmieniane tak często jak chcemy, bez narażania nas na ogromne koszty, jakimi jest produkcja nowych papierowych broszur czy plakatów i ich podmiana. Sposób przygotowania materiału do druku jest praktycznie identyczny, jednak w przypadku wersji elektronicznej wystarczy jedno kliknięcie aby zaktualizować dane materiały w dowolnej ilości lokalizacji w ciągu kilku minut. W dzisiejszych czasach papier staje się coraz bardziej cennym dobrem, a jego wytworzenie wiąże się z ogromną ilością ściętych drzew. Szyldy informacyjne wytwarzane są często z materiałów, które rozkładają się kilkadziesiąt, a nawet kilkaset lat. Każda zmiana jakichkolwiek detalów powoduje produkcję nowego szyldu. Dodając do monitorów kolejne atrybuty jak kontrola nad wyświetlaną treścią, możliwość szybkiego reagowania i dokonywania zmian ad hoc oraz możliwość dopasowywania treści do grup docelowych, którym są prezentowane przemawia za rozwiązaniami Digital Signage, jako nieuchronnym następcą dotychczasowych form prezentowania informacji i reklam.

digital signage