Digital Signage w Social Media

//Digital Signage w Social Media

Digital Signage w Social Media

2019-05-17T12:33:49+00:00 Maj 17th, 2019|Categories: Bez kategorii|

Siła mediów społecznościowych w budowaniu marki jest obecnie nie do przecenienia. Portale social media jak Twitter, Facebook czy Instagram pozwalają tworzyć silne więzi z odbiorcami i użytkownikami marki, zaś z drugiej strony umożliwiają pokazanie pracy firmy za kulisami. Dzięki rozwiązaniom z zakresu Digital Signagne można wykorzystać social media w zupełnie nowym wymiarze.

Jak wykorzystać Digital Signagne w social mediach?

Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie ściany wideo, która pozwoli w wielkim formacie wyświetlać treści promocyjne znajdujące się na kanałach społecznościowych firm. W ten sposób można wyróżnić się na różnego rodzaju targach, pokazując silną społeczność zbudowaną wokół brandu, jak i zachęcając uczestników wydarzenia do dołączenia do niej.

Można skorzystać także z pojedynczych monitorów reklamowych i zamontować je np. w lobby firmowym, na recepcji, w sali restauracyjnej. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszyscy, którzy właśnie odwiedzają Państwa firmę mogą zobaczyć aktualne opinie o niej, najświeższe informacje o prowadzonych przez pracowników działaniach, zbliżających się wydarzeniach w życiu przedsiębiorstwa, itp.

Warto też zastanowić się na wykorzystaniem monitorów dotykowych, co umożliwi szybszą i lepszą interakcję. Już na miejscu w hotelu klient będzie mógł za pośrednictwem Digital Signage rekomendować obiekt lub w restauracji po zjedzeniu posiłku polecić danie, które właśnie skończył. Łatwość dostępu opiniowania na miejscu z pewnością zachęci użytkowników do większej aktywności na Państwa social mediach.

Warto sięgnąć po Digital Signage, bo…

…media społecznościowe są bardzo dynamicznym nośnikiem informacji. To właśnie za ich pośrednictwem użytkownicy poszukują najświeższych danych. Dzięki wprowadzeniu do własnej firmy rozwiązań z zakresu Digital Signagne w mediach społecznościowych można zaangażować w „życie” firmowego profilu więcej osób – i to zarówno odbiorców zewnętrznych, jak i Państwa pracowników. Ponadto przedsiębiorstwa korzystające z tego rodzaju rozwiązań są postrzegane jako nowoczesne i otwarte na nowości, co korzystnie wpływa także na budowanie wizerunku firmy.