CZYM JEST DIGITAL SIGNAGE?

Jest to nowoczesny sposób przekazywania treści odbiorcom w formie cyfrowej poprzez wykorzystanie sieci zintegrowanych ekranów cyfrowych.

Szybki kontakt

Digital Signage można postrzegać jako nowatorski sposób komunikacji z Klientem, jako pewnego rodzaju prywatny kanał telewizyjny nakierowany na odbiorców znajdujących się poza domem. Umożliwia emisję przekazu w zgodzie z określonymi parametrami, atrybutami, a nawet z uwzględnieniem określonego czasu bądź miejsca. Stanowi współcześnie ciekawą alternatywę dla tradycyjnych nośników reklamowych, jak billboardy, plakaty, czy banery.

JAKIE KORZYŚCI NIESIE ZE SOBĄ NOWATORSKA FORMA PROMOCJI?

Digital Signage to skuteczny sposób na wzbudzenie zainteresowania u odbiorcy. Dynamiczny przekaz treści jest w dalszym ciągu jeszcze stosunkowo nowym rozwiązaniem, dlatego pozwala wywołać efekt zaskoczenia. Przynosi to pożądane rezultaty, gdyż to co zaskakuje z reguły zapada w pamięć.

Ponadto prezentowany sposób promocji wiąże się z:
– możliwością targetowania przekazu pod określone parametry (grupa docelowa, czas, miejsce),
– wprowadzeniem dynamicznego przekazu do punktów podejmowania decyzji,
– szansą na śledzenie reakcji, odbiorcy w czasie rzeczywistym,
– zarządzeniem wyglądem prezentowanych treści,
– zmniejszeniem nakładów na komunikację marketingową,
– dużym spektrum zastosowań.

GDZIE MOŻNA STOSOWAĆ PREZENTOWANE ROZWIĄZANIA?

Rozwiązania typu Digital Signage można stosować w dowolnych miejscach, jednak najlepsze efekty przynoszą, jeśli umieszczone zostaną tam, gdzie zachodzi największe prawdopodobieństwo ich zaobserwowania. Bardzo często wykorzystywane są w miejscach, w których odbiorcy podejmują decyzje o zakupach. Najczęściej wprowadzane są:

Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix
Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix

NA ZEWNĄTRZ

Ta forma przekazu powoli i skutecznie wypiera wielkoformatowe billboardy, statyczne plakaty, banery. Dynamiczny przekaz przyciąga większą uwagę i powala skupić liczniejsze grono odbiorców. Można z powodzeniem zastosować Digital Signage przy głównych arteriach miasta, popularnych atrakcjach turystycznych, kultowych miejscach spotkań, siedzibach firm.

Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix
Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix

WE WNĘTRZU

Ekrany cyfrowe są bardzo często instalowane w obiektach takich, jak siedziby i odziały firm, centra handlowe, kluby, hotele, kina, urzędy, itp. Zastępują skutecznie tradycyjne rozwiązania reklamowe. Eliminują powoli ulotki, plakaty, foldery reklamowe, banery. Z uwagi na możliwość przystosowania systemu Digital Signage do indywidualnych preferencji ekrany mogą być wykorzystane również do wyświetlania np. menu w restauracjach, informacji o promocjach w sklepach, bieżących informacji ze świata i kraju, akcji prospołecznych, itp.

Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix
Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix

W POJAZDACH

Nowoczesne środki komunikacji miejskiej są doskonale przystosowane do zastosowań technologii Digital Signage. Tramwaje, autobusy, stanowią przestrzeń użytkowaną przez ogromną liczbę osób. Niewielka przestrzeń oraz dłużący się czas przejazdu (zwłaszcza na dłuższych trasach) sprzyjają zainteresowaniu dynamicznym przekazem na ekranie.

CO SKŁADA SIĘ NA DIGITAL SIGNAGE?

Znawcy reklamy zgodnie twierdzą, że Digital Signage może być o wiele skuteczniejszym sposobem na komunikację z potencjalnym odbiorcą, niż standardowe nośniki. Stały rozwój tej technologii sprawia, że możliwości jej wykorzystania są niemal nieograniczone i wciąż powstają nowe pomysły na to jak z jej pomocą dotrzeć do potencjalnego klienta. Na sukces systemu składają się trzy elementy: oprogramowanie, sprzęt i odpowiednio dopasowane treści.

SOFTWARE DO DIGITAL SIGNAGE

Pierwszym, niezwykle istotnym komponentem jest wybór odpowiedniej platformy systemowej oraz oprogramowania przeznaczonego do zarządzania treścią wyświetlaną na ekranach. Oczywiście mamy świadomość tego, że obecnie bardzo łatwo można wejść w posiadanie darmowych programów, jednak specjaliści jednoznacznie oceniają ich jakość jako niską. Mimo oszczędności, zakupione freeware\’owe aplikacje nie dadzą nam takich ogromnych możliwości jak profesjonalne oprogramowanie Digital Signage.

Najważniejszą częścią software’u jest CMS, czyli Content Management System. To właśnie on zapewnia pełną kontrolę nad oprogramowaniem oraz wyświetlanie wszystkich danych. Można również w nim zaplanować terminarz działań, a także sprawdzać stan techniczny działających już kampanii Digital Signage. Dostępny przejrzysty interfejs jest bardzo łatwy w obsłudze, co znacząco przyspiesza wykonywane w nim prace.

Digital Signage umożliwia wdrożenie do wyświetlanej treści zaawansowanych komponentów, dzięki którym content jest unikalny, a przy tym skupia uwagę odbiorcy. Obejmuje to między innymi:

– prezentacje z HTML, CSS, JS,
– filmy na żywo oraz w technologii HD,
– animacje Flash.

Ponadto, w zależności od potrzeb Digital Signage umożliwia wykorzystanie istniejących już dedykowanych szablonów lub też stworzenie nowych. To właśnie one przyczyniają się do sprawniejszego wykonania własnej kampanii marketingowej. Dostępne szablony można dowolnie modyfikować za pomocą posiadanego sprzętu.

Solix oferuje rozwiązania z zakresu Digital Signage kompatybilne z systemem Android i Windows. Gwarantujemy stabilność, funkcjonalność i uniwersalność naszego software’u, dzięki któremu możliwe będzie tworzenie różnego rodzaju przekazów, zarządzanie wszelkimi materiałami multimedialnymi, a także kontrola wszystkich urządzeń podłączonych do systemu. Możecie być Państwo pewni jego wydajnej pracy 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

GDZIE MOŻNA STOSOWAĆ PREZENTOWANE ROZWIĄZANIA?

Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix
Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix
Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix

Odpowiednie oprogramowanie nie przyniesie nam spodziewanych korzyści, jeśli nie będzie mogło współpracować z najnowocześniejszymi rozwiązaniami sprzętowymi. Należy pamiętać, że profesjonalny hardware to jedno, a drugie to jego optymalna konfiguracja, dopasowanie parametrów i regularne serwisowanie. Jeśli zadbają Państwo o każdy z tych elementów mogą być pewni stabilności, sprawności i wydajności całego systemu Digital Signage.

W naszej ofercie znajdą Państwo sprzęt najwyższej klasy. Nowoczesne tablety, komputery, monitory reklamowe, efektowne totemy LCD, jak również Light Boxy i wiele innych urządzeń pozwalających na wyświetlanie stworzonych przez nas treści. Mogą mieć Państwo pewność ich trwałości, solidnego wykonania, optymalnych parametrów użytkowych, a także estetycznego wyglądu, który również nie pozostaje bez wpływu na osiągany efekt marketingowy. Co ważne, cały system Digital Signage jest skonfigurowany w taki sposób, aby nie była konieczna częsta wymiana jego komponentów.

CONTENT

Każdy content musi zostać przekazany w sposób właściwy do jego przekazu, a także dopasowany do samych odbiorców. Dlatego w Digital Signage zostało umożliwione wyświetlanie treści w postaci między innymi tekstu, filmów, pasków RSS, obrazów/grafik, stron internetowych (w tym portali społecznościowych, takich jak Facebook, czy Twitter). Digital Signage doskonale nadaje się również do pokazywania pogody, przesyłania strumieniowego, czy też segregowania cen produktów. Istnieje możliwość wykorzystywania plików:

– wideo: flash FLV, MOV, SWF, MP3, MPEG-4, 3GB (H.264), M4V,
– audio: MP3,
– dokumentów: PDF (Adobe),
– zdjęć: PNG, GIF, JPG.

Wieloletnie doświadczenie oraz znajomość specyfiki systemów Digital Signage pozwala nam na tworzenie wyjątkowych treści. Efektowne i skuteczne kreacje dedykowane dla konkretnych urządzeń, skierowane do określonej grupy odbiorców. Możliwości tworzenia contentu na tę nowoczesną platformę są niemal nieograniczone. Wykonamy dla Państwa niepowtarzalne reklamy, jak również pomożemy przy ich samodzielnym tworzeniu. Podpowiemy jakie są najlepsze praktyki, w jaki sposób dopasować swoje materiały Digital Signage do określonego targetu oraz do miejsca, w którym będą się one wyświetlały.

DIGITAL SIGNAGE – KOMUNIKACJA OBRAZEM CYFROWYM

Solix.pl - Digital Signage, solix, Solix

Efektowny i przyciągający uwagę przekaz reklamowy pozwala znacząco powiększyć grono potencjalnych klientów, zainteresować ich produktem, usługą bądź wydarzeniem i poinformować o możliwościach zakupu. Przed przygotowaniem wszelkich materiałów odpowiednio planujemy nasze działania, poznajemy oczekiwania Klientów, analizujemy grupę docelową i dążymy do maksymalnego osiągnięcia celu.