GALERIE HANDLOWE I SKLEPY
Dla ułatwienia klientom poruszania się po centrach handlowych, a jednocześnie zaprezentowania im usług oferowanych w galerii, warto jest sięgnąć po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania oferowane przez system Digital Signage. Dzięki bardzo szerokiemu spektrum zastosowań można wykorzystać multimedialny przekaz na monitorach i totemach LCD na wiele sposobów, na przykład:
- do informowania o promocjach i okazjach,
- jako wirtualnego przewodnika,
- do prezentowania oferty,
- do budowania pozytywnego wizerunku danej marki.
Ze względu na to, że wyświetlane treści mogą być targetowane na określoną grupę docelową, datę, godzinę czy miejsce, przekaz będzie zawsze istotny dla oglądających go odbiorców. Jego dynamizm i aktualność nie tylko zaskakują klientów, wspierając zapamiętywanie informacji, ale także pokazują im, że trafiają do nich wiadomości ważne i przydatne.
Dla ułatwienia klientom poruszania się po centrach handlowych, a jednocześnie zaprezentowania im usług oferowanych w galerii, warto jest sięgnąć po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania oferowane przez system Digital Signage. Dzięki bardzo szerokiemu spektrum zastosowań można wykorzystać multimedialny przekaz na monitorach i totemach LCD na wiele sposobów, na przykład:
- do informowania o promocjach i okazjach,
- jako wirtualnego przewodnika,
- do prezentowania oferty,
- do budowania pozytywnego wizerunku danej marki.
Ze względu na to, że wyświetlane treści mogą być targetowane na określoną grupę docelową, datę, godzinę czy miejsce, przekaz będzie zawsze istotny dla oglądających go odbiorców. Jego dynamizm i aktualność nie tylko zaskakują klientów, wspierając zapamiętywanie informacji, ale także pokazują im, że trafiają do nich wiadomości ważne i przydatne.
Wszędzie tam, gdzie klienci podejmują decyzje, każdy sposób zachęcenia ich do zdecydowania się na usługi danego lokalu jest ważny. Monitory wykorzystujące innowacyjną technologię Digital Signage to doskonałe rozwiązanie dla sklepów i punktów usługowych. Pozwalają na zaprezentowanie atrakcyjnego i ciekawego materiału, który jednocześnie można spersonalizować tak, by dane treści pojawiały się w konkretne dni i godziny, lub by były przeznaczone dla konkretnej grupy docelowej.
Taki sposób prezentowania informacji nie tylko zaskakuje odbiorców swoją aktualnością, ale także świetnie zapada im w pamięć. Co więcej, multimedialny przekaz automatycznie zachęca, by obejrzeć go do końca, a to także dobrze wpływa na zapamiętywanie przekazywanych danych. Wykorzystanie totemów i monitorów pozwala na prezentowanie swoich usług, zachęcanie do zakupów, a jednocześnie wzmacnia świadomość marki u odbiorców.
Zobacz, jak Digital Signage
wspiera komunikację z Klientem i sprzedaż w STARYM BROWARZE