Sieć Drogerie Natura to kolejna firma, która postawiła na nowoczesną prezentację treści marketingowych za pomocą Digital Signage. Z pomocą SOLIX, w salonach sieci pojawiły się ekrany, które efektywnie zastępują komunikację z klientami na nośnikach papierowych.

Nasza współpraca zakładała zainstalowanie nowoczesnych monitorów, zaprojektowanie i wyprodukowanie obudów oraz wsparcie przy tworzeniu profesjonalnych i efektywnych treści promocyjnych. Postawiliśmy na ekrany Samsung z optymalną jasnością dla centrów handlowych, co gwarantuje zawsze czytelny i wyraźny przekaz. Dodatkowo, kluczowym w całym projekcie digitalizacji był również system do zarządzania treściami – Magic Info, pozwalający na intuicyjne i sprawne zarządzanie całą siecią monitorów z jednego dowolnego miejsca, bez konieczności instalacji zewnętrznych urządzeń.

Wykorzystanie monitorów Digital Signage pozwala nie tylko na atrakcyjną prezentację produktów i promocji, ale jest szczególnie ważne w obecnych czasach. Ekrany posiadają możliwość podzielenia na dwie części, dzięki czemu w sklepach sieci Drogerie Natura wyświetlane są komunikaty związane z zachowaniem bezpieczeństwa i standardów higienicznych, których należy przestrzegać podczas zakupów.

Cały proces realizacji przedstawiony jest w poniższym artykule: Digitalizacja witryn w sieci Drogerii Natura.