Ekrany LED to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na zaprojektowanie nośników digitalowych w taki sposób, by spełnić nawet najbardziej wymagające potrzeby klienta. Czym się charakteryzują? Kto zdecydował się na takie rozwiązanie? O tym wszystkim piszemy poniżej!

Bezdotykowe formy prezentowania oferty marki, które kiedyś były nowością, dziś są standardem. Projektując rozwiązania dla klientów, nie zadajemy już więc pytań czy wdrażać, ale jaką technologię zastosować, by jak najbardziej efektywnie odpowiadała na potrzeby biznesu.

Pan Steskal to obecna od 45 lat na małopolskim rynku rodzinna firma piekarsko-cukiernicza, a także właściciel dwóch galerii handlowych. Pierwszy etap digitalizacji kontaktu z klientami przeszła już dawno temu, wprowadzając monitory starszej generacji, na których treści umieszczane były za pomocą pendrive’a – osobno w każdej lokalizacji sieci. Potencjał w digitalizacji oferty marki był, należało go jedynie rozwinąć. W jaki sposób?

Centralny system do zarządzania treścią, czyli Central Stacks

Oferowany przez nas system Central Stacks pozwala na integrację rozwiązań starszej generacji, z najnowocześniejszymi technologiami, wdrażanymi wraz z rozwojem organizacji. Jest zaawansowaną platformą Digital Signage, pozwalającą tworzyć dynamiczne sekwencje multimedialne. System oparty jest na chmurze i stale rozwijany od 2011 roku.

Intuicyjny panel pozwala na zamieszczanie treści za pomocą kilku kliknięć, optymalizując przy tym czas pracy i zasoby. A dzięki zaawansowanym funkcjom raportowania można sprawdzać w czasie rzeczywistym, co dzieje się na wszystkich ekranach, łącznie ze zbieraniem statystyk. Kto patrzy, kiedy patrzy, jak responsywne są treści – system zaprojektowaliśmy tak, by wspierał plan marketingowy firmy na każdym etapie kontaktu z klientem oraz pozwalał na szybkie optymalizowanie treści. Wdrożony w Pan Steskal system Central Stacks pozwolił na zebranie dotychczasowych kanałów digitalowej komunikacji z konsumentami. I otworzył drogę do wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań w lokalach sieci, rozsianych po kilku miejscowościach.

Ekrany LED szyte na miarę

Pan Steskal postawił sobie za cel wyróżnić się na tle innych lokali, a przede wszystkim galerii handlowych w Małopolsce. Osią wdrożenia stały się transparentne ekrany LED, umieszczone w szklanej fasadzie budynku (po wewnętrznej stronie). Zaprojektowane ekrany LED nie zakłócają przepływu światła do wnętrza budynku, są nowoczesne, lekkie, a co najważniejsze wzbogacają przestrzeń, a nie jej „ujmują”.

Co ważne, ekrany transparentne LED to rozwiązanie całkowicie szyte na miarę potrzeb klienta – ich powierzchnie projektuje się właściwie co do centymetra szklanej witryny, którą chcemy wykorzystać – ograniczeniem w tym przypadku pozostaje jedynie wyobraźnia i możliwości budżetowe. A co najważniejsze – są produkowane na zamówienie klienta.

W przypadku Pana Steskala wdrożenie polegało przede wszystkim na zaprojektowaniu dwóch transparentnych ekranów LED, o łącznej powierzchni 21 metrów kwadratowych. A dodatkowo, dostarczeniu kilkudziesięciu licencji systemu Central Stacks, które pozwalają na zarządzanie nośnikami w sklepach i galeriach handlowych z jednego miejsca.

W trakcie prac zainstalowane zostały także dwa dwustronne totemy dotykowe w rozmiarze 55 cali o nowoczesnym designie oraz 7 profesjonalnych monitorów w tym samym  wymiarze, umieszczonych w zabudowach na ścianie. Co warto dodać – wszystkie nasze ekrany LED posiadają nowoczesne sterowniki, oparte na systemie Android, które pozwalają na bezpośrednią instalację systemu do zdalnego zarządzania treścią bez stosowania dodatkowego zewnętrznego playera.

Chcesz dowiedzieć się więcej, w jaki sposób rozbudowywać digitalowe formy kontaktu z klientem? A także – jak zarządzać treścią, optymalizując przy tym nakłady pracy? Skontaktuj się z naszymi ekspertami!