Saros to astronomiczny okres, po którym Ziemia, Słońce i Księżyc powracają do niemalże takiego samego położenia względem siebie, a cykle zaćmień zaczynają się powtarzać. To synonim uporządkowania i wzajemnie idealnego dopasowania. Taka też jest zaprojektowana przez SOLIX nowa linia infokiosków.

Opracowana przez SOLIX nowa linia infokiosków to odpowiedź na potrzeby klientów, które specjaliści firmy analizowali przez ostatnie lata.

Przyglądaliśmy się uważnie potrzebom Klientów, na które przez ostatnie lata odpowiadaliśmy naszymi rozwiązaniami – mówi Mateusz Sepioło, wiceprezes firmy SOLIX. – W nowej linii produktów zawarliśmy wszystko to, co niezbędne: jakość, funkcjonalność i design. Co jednak najważniejsze – dzięki temu, że stworzyliśmy uniwersalne i elastyczne portfolio produktów, będziemy w stanie wdrażać rozwiązania w jeszcze krótszym czasie – podsumowuje.

5 minimalistycznych urządzeń

Nowa linia infokiosków składa się z pięciu urządzeń, które pozwalają stworzyć interaktywną przestrzeń wymiany informacji. W ofercie znalazły się:

  • Infokiosk pochylony, o przekątnej ekranu 24 cale lub 32 cale;
  • Infokiosk prosty o przekątnej ekranu 55 cali lub 75 cali;
  • Wiszący infokiosk „self-ordering” o przekątnej ekranu 24-32 cali.

Minimalistyczny design infokiosków wpasuje się w przestrzeń, a możliwość łączenia urządzeń w dwustronne rozwiązanie – pozwala stworzyć pożądaną powierzchnię na wyświetlanie informacji.

Wszystkie infokioski posiadają 36-miesięczną gwarancję, a także możliwość zainstalowania systemu Digital Signage. Matryce urządzeń zabezpieczone są hartowanym szkłem.

Więcej informacji o produktach w naszym katalogu.