Digi OFFICE – Cyfrowe centrum zarządzania obiektem
Wygodnie zarządzaj hotelem, centrum konferencyjnym czy budynkiem firmy za pomocą systemu Digi OFFICE. Rezerwuj biurka i sale konferencyjne, otrzymuj raporty oraz wyświetlaj komunikaty w budynku za pomocą urządzeń połączonych z systemem.

KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE
Integracja – to słowo idealnie opisuje system Digi OFFICE. Połącz urządzenia w jeden system i ciesz się w pełni zautomatyzowanym zarządzaniem budynkiem.

Łatwiejsza komunikacja z odwiedzającymi
Korzystaj ze statycznych i dynamicznych ekranów, aby komunikować się z osobami w budynku. Wyświetlaj odpowiednie komunikaty dzięki centralnemu zarządzaniu contentem i publikuj informacje zgodnie z ustalonym harmonogramem.

Treść dopasowana do ekranów
Dzięki systemowi Digi OFFICE możesz wyświetlać indywidualne komunikaty na odpowiednich ekranach, dzięki czemu zwiększysz bezpieczeństwo budynku, szczególnie w sytuacji zagrożenia zdrowia osób znajdujących się w środku. System pozwala też kontrolować liczbę osób w budynku, a także liczbę rezerwacji sal i biurek.

Rozwiń skrzydła – skorzystaj z dodatkowych systemów
Digi OFFICE stworzony jest do współpracy z systemami SPACE PLANNING oraz SYRIUS – wykorzystaj pełnię jego potencjału i rezerwuj biurka i sale konferencyjne, zarządzaj rezerwacjami w hotelach, wskazuj właściwą drogę do punktów docelowych oraz wyświetlaj komunikaty na ekranach.

Digi OFFICE – TO TY MASZ KONTROLĘ
System Digi OFFICE ułatwi Ci zarządzanie budynkiem – obojętnie czy jest to biuro, hotel, szpital czy centrum konferencyjne. Poznaj więcej jego możliwości.

Awizacja gości

Wayfinder

Raporty


Komunikacja wewnętrzna

Rezerwacja sal oraz biurek
DOBIERZ PRODUKT