IKEA
zobacz, jak Digital Signage wspiera komunikację z Klientem i sprzedaż
Dla trzech warszawskich punktów Ikea (Blue City, Janki i Targówek) zrealizowaliśmy kompleksowy projekt Digital Signage.
INNOWACYJNA PREZENTACJA OFERTY
Zobacz, jak Digital Signage pomógł w usprawnieniu komunikacji z Klientem – w pierwszym tego typu sklepie szwedzkiego giganta na świecie. Obiekt posiada mniejszą niż standardowe sklepy powierzchnie i wyposażony jest w wiele nowinek technologicznych. W ramach realizacji zapewniliśmy dostarczenie, montaż i serwis sprzętu oraz system do zarządzania treścią i wsparcie w tworzeniu contentu.

IKEA – BLUE CITY
Monitory do wyposażenia punktów przedstawiające przykładowe aranżacje pomieszczeń.
Ściany video 2×2 z monitorów bezszwowych 55” w dedykowanych metalowych maskownicach.
Projektory laserowe BENQ z wysoką jasnością. Tylna projekcja eliminuje problem „cieni” – nie ma możliwości wejścia w wiązkę lasera.
System do zarządzania treścią od Samsunga integrujący cały Digital Signage w sklepie.
IKEA – JANKI I TARGÓWEK
W IKEA Janki i Targówek uczestniczyliśmy w przebudowie sklepów i wdrożeniu urządzeń z systemem Digital Signage. Zainstalowane rozwiązania służą wsparciem sprzedaży.
Digital Menu Board złożony z 34 monitorów 43″ Samsung serii PMH.
Przemysłowe tablety 10”, monitory 32″, 49″, 55″ w dedykowanych metalowych obudowach.


INTEGRACJA W SYSTEMIE MAGIC INFO OD SAMSUNG
Wszystkie urządzenia zarządzane są oprogramowaniem Magicinfo Premium S.
System został zastosowany również na urządzeniach, które nie należą do brandu Samsung, a zintegrowane zostało to poprzez nasz komputer SOLIX Digital Signage Player i system Magic Info Premium S dla Android.
Dzięki takiemu rozwiązaniu mimo stosowania urządzeń różnych producentów, mogą one być obsługiwane z jednego panelu administracyjnego.
Zrób z nami podobny projekt