GRUPA POLSAT PLUS
nowa jakość obsługi

Kompleksowe działania marketingowe wspierają nośniki Digital Signage wdrożone w salonach w całej Polsce.

Nośniki Digital Signage to nowa jakość komunikacji. Warto stosować je wszędzie tam, gdzie atrakcyjność przekazywanych treści jest kluczowa do wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Wdrożenie Digital Signage, zrealizowane przez SOLIX podzielono na dwa etapy.

Solix.pl - ekrany - Plus

PIERWSZY ETAP

W pierwszym etapie do ponad 650 salonów dostarczono nowoczesne monitory ze standami. Przeprowadzone kompleksowo prace obejmowały zakup, montaż i konfigurację sprzętu. Monitory podzielono ze względu na funkcjonalność – ponad 500 z nich to typ semi-outdoor, o większej jasności, dostosowane do witryn wychodzących na zewnątrz budynków. Pozostałe przystosowane są do wymagań w pasażach handlowych.

DRUGI ETAP

W drugim etapie projektu, który nadal trwa, postawiono na pełne wyposażenie salonów w nowoczesne nośniki – ściany i monitory pojedyncze w strefie Plusa i Polsat Box. Kompleksowa konfiguracja urządzeń z systemem Magic Info zapewni wydajne i elastyczne zarządzanie treścią wyświetlaną na nośnikach. Zakończenie drugiego etapu projektu sprawi, że Grupa Polsat Plus spełni obietnicę daną konsumentowi – wszystkie salony będą wyglądały dokładnie tak, jak w spotach reklamowych.

Solix.pl - ekrany - Plus

Zrób z nami podobny projekt