Pandemia koronawirusa spowodowała całkowitą zmianę na rynku. Priorytety sklepów, galerii handlowych oraz klientów zmieniły się diametralnie w ciągu ostatniego roku. O tym, co uległo zmianie opowiedział prezes SOLIX – Tomasz Sepioło w wywiadzie dla portalu Retailnet.

Ograniczenia dla handlu wynikające z obecnej sytuacji spowodowały wprowadzenie na rynek nowych produktów z linii SOLIX Healthtec, pozwalających zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających sklepy i galerie handlowe. Zmianie uległy również komunikaty oraz formaty prezentacji treści w witrynach – obecnie sklepy komunikują się z potencjalnymi klientami szybciej i konkretniej, często zachęcając ich do wizyty online. Więcej o tym, co zmieniło się w tym roku na rynku komunikacji na nośnikach digital signage i w handlu ogółem dowiesz się z wywiadu: Tomasz Sepioło, SOLIX: rynek potrzebuje nowych rozwiązań