Targi Retail Show odbywają się corocznie i zrzeszają najważniejszych przedstawicieli branży handlowej. W ciągu dwóch dni można zapoznać się z nowymi trendami w branży, porównać oferty oraz wymienić doświadczenia z ponad 200 firmami nie tylko z Polski ale i z całego świata.

15-16 listopada w Warszawskim Centrum EXPO XXI zaprezentowaliśmy interaktywne stoisko razem z LedLIVE i Samsung Polska. Przedstawiliśmy profesjonalne oraz najnowsze rozwiązania digital signage, które cieszyły się sporym zainteresowaniem odwiedzających nas gości. Przede wszystkim można było zapoznać się z naszym oprogramowaniem, które daje między innymi możliwości tworzenia harmonogramu wyświetleń reklam, prowadzenia statystyk wyświetleń, co ciekawe nawet przez zliczanie spojrzeń klientów na reklamy, a także na czas oglądania reklamy. Istnieje również możliwość rozpoznawania klientów poprzez analizę wieku czy płci. To jeden z nielicznych systemów na rynku umożliwiający określenie skuteczności reklam. Dużym zainteresowaniem cieszyły się ekrany LED, efektownie wyglądająca podłoga, ściany oraz półki.

retail show solix