Digital Signage dla branży retail
Dla ułatwienia klientom poruszania się po centrach handlowych, a jednocześnie zaprezentowania im usług oferowanych w galerii, warto jest sięgnąć po nowoczesne, innowacyjne rozwiązania. Na to wszystko pozwala Digital Signage.
Dzięki szerokim możliwościom zastosowania urządzeń, można wykorzystać multimedialny przekaz na wiele sposobów:
- do informowania o promocjach i okazjach,
- jako wirtualnego przewodnika,
- do prezentowania oferty,
- do budowania pozytywnego wizerunku danej marki.
Ze względu na to, że wyświetlane treści mogą być targetowane na określoną grupę docelową, datę, godzinę czy miejsce, przekaz będzie zawsze istotny dla oglądających go odbiorców.
KORZYŚCI
Digital Signage sprawdzi się wszędzie tam, gdzie Twoi Klienci podejmują decyzje. Pozwala na zaprezentowanie atrakcyjnego i ciekawego materiału, który jednocześnie można spersonalizować tak, by dane treści pojawiały się w konkretne dni i godziny, lub były przeznaczone dla konkretnej grupy docelowej.
Taki sposób prezentowania informacji nie tylko zaskakuje odbiorców swoją aktualnością, ale także świetnie zapada im w pamięć. Co więcej, multimedialny przekaz automatycznie zachęca, by obejrzeć go do końca, a to także dobrze wpływa na zapamiętywanie przekazywanych danych. Wykorzystanie totemów i monitorów pozwala na prezentowanie swoich usług, zachęcanie do zakupów, a jednocześnie wzmacnia świadomość marki u odbiorców.