Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chcesz dowiedzieć się więcej? Spójrz poniżej i wybierz obszar, który Cię najbardziej interesuje!

INFORMACJE O SPÓŁCE

1. Gdzie znajduje się siedziba firmy?
Siedziba firmy znajduje się w Starachowicach, przy ul. Kościelnej 7 , oddział firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Grójeckiej 194/112. Zarówno w Starachowicach, jak i w Warszawie mamy showroom. Zapraszamy do odwiedzin!
2. Jak długo jesteście obecni na polskim rynku?
Od 2002 roku wykonujemy kompleksowe realizacje dla naszych klientów – od projektu, przez sprzedaż i montaż, a także wsparcie serwisowe wykonanych inwestycji.
3. Jakie są Wasze kluczowe realizacje?
Do naszych najciekawszych realizacji zaliczyć możemy szereg rozwiązań digital signage dla całej sieci IKEA, Vision Express, Media Markt, HUAWEI, Grupy Polsat Plus, czy McDonald’s. Więcej o naszych realizacjach przeczytacie tutaj: https://solix.pl/referencje/

INFORMACJE O ZAMÓWIENIACH

4. W jaki sposób można zamówić Wasze produkty digital signage?
Nasze produkty można zamówić na dwa sposoby: uzupełniając formularz kontaktowy załączony na stronie solix.pl lub pisząc do bezpośrednio na [email protected]
5. Jaki jest czas realizacji zamówień?
Czas realizacji zamówienia zależy od złożoności projektu. Określamy go zawsze dokładnie po zapoznaniu się z potrzebami Klientów. W przypadku pojedynczych zamówień może on wynosić do kilkunastu dni. W przypadku kompleksowych wdrożeń, takich jak na przykład wyposażenie w nośniki obiektów całej sieci, może wynosić nawet kilka miesięcy.
6. Czy mogę wynająć urządzenia?
Oferujemy sprzedaż nośników digital signage. Nie zajmujemy się wynajmem, leasingiem, bądź innymi formami udostępniania urządzeń. Zapewniamy jednak dogodną formę finansowania zakupu sprzętu.
7. W jaki sposób dokonam płatności?
Sposoby płatności za realizację zamówień ustalamy indywidualnie z klientem. Harmonogram płatności przygotowujemy po poznaniu potrzeb klienta i zaakceptowaniu oferty.
8. Czy serwis jest w pakiecie czy muszę za niego dodatkowo płacić?
Dobierzemy odpowiedni pakiet serwisowy, odpowiadający skali wdrożenia. Wspólnie z Klientem ustalamy zryczałtowaną stawkę za opiekę serwisową.
9. W jaki sposób mogę zareklamować sprzęt?
Reklamacje można zgłaszać bezpośrednio na adres naszej siedziby w Starachowicach i Oddziału w Warszawie, mailowo: [email protected] bądź telefonicznie: +48 41 240 63 05
10. Jak długą gwarancję otrzymuję?
Produkty, które sprzedajemy objęte są trzyletnią gwarancją. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat za dodatkową opłatą. Wysokość opłaty uzależniona jest od skali i złożoności projektu, który wspólnie realizujemy.
11. Czy muszę ubezpieczyć sprzęt „na własną rękę”?
Jeśli wykupią u nas Państwo opcję z montażem to sprzęt jest ubezpieczany przez nas. Jeśli montaż odbywa się przez firmę zewnętrzną, dla Państwa bezpieczeństwa lepiej ubezpieczyć sprzęt.
12. Czy mogę kupić Wasz sprzęt i połączyć go z ekranami, które już posiadam?
Tak – istnieje taka możliwość. Jednak, aby mieć gwarancję, że wszystko będzie działało musimy przeprowadzić testy.

INFORMACJE O ZDALNYM ZARZĄDZANIU TREŚCIĄ

13. Czym różni się system MagicInfo od systemy SuperSign do zdalnego zarządzania treścią?
Obydwa systemy są do siebie bardzo podobne. Można jednak powiedzieć, że system do zdalnego zarządzania treścią MagicInfo pozwala na więcej bardziej zaawansowanych integracji i modułowych, łatwo skalowalnych rozwiązań.
14. Czy muszę postawić własną serwerownię, czy system jest obsługiwany w chmurze? Kto jest dostawcą oprogramowania w jednym i drugim przypadku?
System do zdalnego zarządzania treścią MagicInfo potrzebuje serwera. Przy kilku urządzeniach komputer zostaje wpięty w lokalną sieć. Jednak w przypadku większych projektów konieczna jest osobna, wewnętrzna serwerownia u klienta lub zakup utrzymania infrastruktury u nas. Wtedy my – Solix – tworzymy odpowiednie rozwiązanie chmurowe i zajmujemy się jego utrzymaniem i zarządzaniem.
15. Czy oferujecie przygotowanie contentu?
Tak. Jest możliwość przygotowania przez nas contentu graficznego na nośniki digital signage. Koszt usługi zależny jest od skali i stopnia skomplikowania plików graficznych – ustalamy go po zapoznaniu się z potrzebami Klienta.

INFORMACJE O DIGITAL SIGNAGE

16. Co to jest digital signage?
To jeden z elementów cyfrowej komunikacji z odbiorcą. Składają się na niego: cyfrowe nośniki, takie jak monitory zewnętrzne, totemy, czy infokioski oraz system do zdalnego zarządzania treścią.
17. Jaką rolę pełni digital signage?
Dzięki digital signage możemy w atrakcyjny sposób wyświetlać treści i komunikować się z odbiorcą. Pozwala na zwiększenie powierzchni reklamowej – na jednym plakacie mieści się jedna informacja, na jednym nośniku – tyle, ile ich potrzebujemy.
18. W jakich branżach jest szczególnie potrzebny?
We wszystkich, w których komunikacja z konsumentem jest kluczowa dla organizacji – zarówno jeśli chodzi o zwiększenie wyników sprzedażowych, jak i sprawne przekazywanie informacji, na przykład w urzędach czy placówkach medycznych.
19. Czy digital signage jest efektywne?
Efektywność działań jest mierzona i raportowana w systemach digital signage dedykowanych do zdalnego zarządzania ekranami. W czasie rzeczywistym zbiera się różnego rodzaju informacje, jak np.: czas emisji poszczególnych materiałów, a w przypadku urządzeń dotykowych – liczba kliknięć. Digital signage poprzez integracje z systemami analitycznymi może także dostarczyć wielu niestandardowych danych.
20. Czy digital signage jest dobrą inwestycją?
Tworząc analizy przewagi rozwiązań digital signage nad tradycyjnym signage, suma kosztów na przestrzeni 3-5 lat jest często zbliżona, a przy dobrze prowadzonej kampanii z partnerami biznesowymi zwrot z inwestycji, w przypadku sieci monitorów, czy ekranów LED jest zdecydowanie wyższy.
21. Jak mam dobrać nośniki pod moje potrzeby?
Wystarczy się z nami skontaktować! Przed przystąpieniem do realizacji każdego projektu przeprowadzamy szczegółową analizę i audyt dotychczasowych rozwiązań cyfrowych, wykorzystanych w danym obiekcie. Pozwala to na dobór nośników, które będą najlepszą inwestycją dla danego biznesu.