MAJALAND
DIGITALIZACJA RODZINNYCH PARKÓW ROZRYWKI
Sieć rodzinnych parków rozrywki Majaland przeszła digitalizacyjną transformację za sprawą współpracy z Solix. W ramach projektu na terenie obiektów w Warszawie, Gdańsku i Kownatach wdrożono m.in. menuboardy i system do zarządzania Super sign ulokowany w chmurze.
REALIZACJA
- Implementacja menuboardów w trzech lokalizacjach brandu Majaland.
- Montaż monitorów reklamowych LG wraz z systemem do zarządzania Super sign w specjalnie stworzonym dla tych potrzeb środowisku w chmurze.
- Implementacja contentu w formie digital (zamiana tradycyjnych plansz i plakatów na system digital usprawniający komunikację do Gości obiektów).
- Usprawnienie zarządzania treścią w obiektach poprzez integrację systemów.
We współpracy Solix z siecią parków rozrywki Majaland kluczowymi potrzebami do zagospodarowania było usprawnienie i unowocześnienie komunikacji na linii obiekt-odwiedzający. Dzięki szytym na miarę rozwiązaniom, w ciągu ok. miesiąca wprowadzono systemy i rozwiązania ułatwiające przepływ informacji między placówkami, a także dające odwiedzającym bardzo czytelne i nowoczesne formy podania codziennych komunikatów czy oferty sprzedażowej.